Algolab Nasıl Kullanılır?

turkiyenin-ilk-online-algoritmik-islem-platformu

Yatay görüntülenmeyi henüz destekleyemiyoruz.
Mobil bir cihaz kullanmıyorsanız devam edebilirsiniz.

Devam Et
GİRİŞ YAP KAYIT OL arrow_backŞİFRE YENİLEME
account_circle
lock
Beni Hatırla
vpn_key Şifremi Unuttum
Şifre yenileme mesajınız mail adresinize gönderilecektir.
email
DENİZBANK MÜŞTERİSİYİM
Şifremi Unuttum
Deniz Yatırım

DenizBank hesabınız varsa hızlıca bağlanın!

AÇIKDENİZ İLE GİRİŞ YAP AÇIKDENİZ İLE KAYIT OL
Veya
close

TRIX

İndikatör 08.05.2018

TRIX NEDİR ?

    TRIX indikatörü, 3 derece hareketli ortalama kullanan bir hareketli ortalama versiyonudur.

    TRIX indikatörü hesaplanırken kapanış fiyatının hareketli ortalamasını alır. Bu aşamadan sonra hesaplanan hareketli ortalamanın da hareketli ortalamasını alarak, klasik bir hareketli ortalamaya göre fiyat değişimlerinden daha düşük bir ölçüde etkilenen bir indikatördür.


TRIX NASIL KULLANILIR ?

TRIX indikatörünü kullanırken 0 referans seviyesine kesişim durumuna ve TRIX indikatörünün üzerine atılan başka bir hareketli ortalama ile olan kesişimlerine bakılabilir. İlk yöntemde TRIX indikatörünün 0 seviyesini yukarıdan aşağıya doğru kestiğinde "Satım" , aşağıdan yukarıya kestiğinde ise "Alım" sinyalinin oluşumu yorumu yapılabilir. İkinci yöntemde ise TRIX ve hareketli ortalamadan, daha hızlı olanın yavaş olanı aşağıdan yukarıya doğru kesmesi "Alım", aksi durumda ise "Satım" sinyali yorumu yapılabilir.


KODLAMA EDİTÖRÜ ÖRNEĞİ

TRIX indikatörünü Algolab Kodlama Editöründe kullanabilmek için Engine.TRIX fonksiyonu çağırılır.
Parametreleri :
barlar (List<Bar>)
periyot (int)

// TRIX Listesi var TRIX = Engine.TRIX(barlar,10); //TRIX listesinin son değeri TRIX listesinin 2 önceki değerinin üstünde ise 1 lot ALIŞ yapalım. if(Engine.SonDeger(TRIX) > Engine.OncekiDeger(TRIX,2) && SonYon != "ALIS") { SonYon = "ALIS"; EmirGonder(Sembol,"ALIS",1,"piyasa"); } //TRIX listesinin son değeri TRIX listesinin 2 önceki değerinin altında ise 1 lot SATIS yapalım. else if(Engine.SonDeger(TRIX) < Engine.OncekiDeger(TRIX,2) && SonYon != "SATIS") { SonYon = "SATIS"; EmirGonder(Sembol,"SATIS",1,"piyasa"); }